poniedziałek, 1 kwietnia 2013

THE SHARP KNIFE OF A SHORT LIFE


(Za plakat dziękuję Ani ;* @ania95_offiial)

Tytuł : The Sharp Knife Of A Short Life

Gatunek : Dramat

Pairing : Larry Stylinson ( Louis Tomlinson + Harry Styles )

Bohaterowie : Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik, James Richardson i bohaterowie epizodyczni

Ilość rozdziałów : Prolog + 18 rozdziałów + Epilog

Opis : Louis i Harry bardzo się kochają, jednak nie mogą tego pokazać światu. Muszą się ukrywać, dla dobra zespołu. Czy niemoc pokazania swojej miłości nie zniszczy ich? Czy dadzą sobie radę? Czy wytrwaja, mimo wszelkich działań okrutnego menagera? Okraszona wieloma faktami opowieść o dwóch członkach członkach One Direction i ich walce z Modest! Management.

Spis treści:


OPOWIADANIE ZAKOŃCZONE


@lifetasegreat

12 komentarzy :

  1. czemu nie można przeczytać nowego rozdziału? bo jak klikam to nie chce sie włączyć ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawione, dziękuję za informację ;**

      Usuń
    2. nie ma za co ;*

      Usuń
  2. Super blog. Dodawaj szybko.następny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tego bloga!jest zajebisty!<3 xx (mój tt @Larry_Shipper_M ) ;) xx jesteś genialna! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. JUŻ 30 A TU NADAL NIE MA NOWEGO ROZDZIAŁU :C CZEMUUUU?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam bardzooo, ale miałam popsutego laptopa. Moja koleżanka dodała nowy rozdział ale pojawił się on tylko na stronie głównej, tutaj już nie prosiłam jej by zmieniała. No ale dzisiaj pojawił się już następny, także miłej lektury dwóch rozdziałów na raz ;DD
      I następnym razem jak coś, sprawdź stronę główną ;)) ;**

      Usuń
  5. OMG OMG OMG kocham te opowiadania i tego bloga :***** super by było jakby jeszcze jakieś (opowiadania) wyszł

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno zostalam LS i to moje pierwsze opowiadanie ktore przeczytalam. Chcialam ci podziekowac za to co robisz dla nas i mam nadzieje ze jeszcze dlugo bedziesz pisala :-D :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne opowiadanie.. Nie wiem, czy kiedykolwiek, tak bardzo wzruszyłem się na jakimś opowiadaniu, czy nawet książce... Gratuluję! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń