niedziela, 18 sierpnia 2013

LET ME FIX WHAT I DESTROYED - zapowiedź


(Za plakat dziękuję kochanej Patrycji - @_1D_Polska_ )



Tytuł : LET ME FIX, WHAT I DESTROYED

Gatunek : Dramat

Czas akcji : 20 marca 2008 – 1 czerwca 2017

Pairing : Larry Stylinson ( Louis Tomlinson + Harry Styles )

Bohaterowie : Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan i bohaterowie epizodyczni

Ilość rozdziałów : Prolog +  22 rozdziały + Epilog

Opis : W czasach liceum, Louis zostaje bardzo boleśnie skrzywdzony. Mija kilka lat a on wciąż nie umie sobie z tym poradzić. Bolesne wspomnienia uniemożliwiają prawidłowe relacje ze społeczeństwem. Czy ktokolwiek będzie umiał mu pomóc? A co się stanie, jeśli naprawienia jego życia podejmie się ta najmniej oczekiwana osoba? 

One Direction nie istnieje!

53 komentarze :

  1. hihi :D nie mogę się doczekać kochanie ^^, czekam na Prolog :)

    @ania95_official
    lovehatefriendshipfame.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać *.* zapowiada się bardzo ciekawie
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu, nie mogę doczekać się już prologu. *-* mam nadzieję że dodasz go jak najszybciej będziesz mogła. czeeekam.

    @Horan_Shawty z sayhimhello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie ciekawie. Czekam z niecierpliwością. ;)

    @kevinomania

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde już się zakochałam w tym opowiadaniu...umrę przedwczesnym zawałem... nie moge się doczekać .... po prostu sweet...
    pozdrowionka @gaba540

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać *-* Zapowiada się ciekawie :) Buźka @AnnaHoran99

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg O______O Zapowiada się bardzo ciekawie! Czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMFG <3 NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAŃ AWH <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać ;)
    Zapowiada się bardzo ciekawie!
    Zresztą, na pewno takie będzie- w końcu ty to piszesz xd
    To mój tt @maggie98_ - możesz mnie informować?

    http://larrystylinson-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że będę czekać z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  11. awww *q* nie mogę się już doczekać *-*
    mój tt: @NyanMonicc
    mogłabyś mnie inforomować? ; 3

    OdpowiedzUsuń
  12. No zapowiada sie bardzo ciekawie :3 kocham Twoje dramaty <3 nie moge sie doczekac ;3
    My tez Cie kochamy Skarbie <3
    // @ShipperMonte

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością :D Na myśl ile emocji przyniosło mi Twoje poprzednie opowiadanie, nie mogę sobie wyobrazic, co będzie teraz ;) Dzię-ku-je-my :D - Tuńczyk

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej!! Jaka cudowna fabuła *.* Już się zakochałam :))) Kiedy prolog? <33 mnie oczywiście nadal informuj ;) @_1D_Polska_

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Starsza młodzież. Czytałam i czekam na cd. kochana. Lubie tez opowiadania nie związane z zespołem tylko takie inne hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się świetnie! Rozbudziłaś mój apetyt na dobre opowiadanie, ale znając ciebie będzie jeszcze lepsze niż oczekuję<3
    Sfrustrowana oczekiwaniem @aga161 ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ledwo się zaczęło a ja już się jaram jak pochodnia *u* Czekam , czekam, czekaaam ;>

    @emkaa_bitch :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się ciekawie ;D już nie mogę się doczekać prologu <3
    Życzę ci dużo weny i mam nadzieję, że jak najszybciej dodasz prolog ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. *.* Czekam z niecierpliwością <3 Boze KCKC <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Tamto opowiadanie było genialne ,ale coś mi mówi ,że dopiero teraz pokażesz nam na co cie stać!

    Już nie mogę się doczekać! <333


    Luśka

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się fantastycznie :>Czytałam tamte opowiadanie i uważam że było świetne,choć trochę mało Larrego :< Ale i tak było bardzo ciekawe.
    JAk byś mogła informuj mnie na tt o nowych rozdziałach proszę :>
    @Martynka69

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba wkradla Ci sie literowka. Pisze sie "parring" xx
    Zapowiada sie fantastycznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekać końca !

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Kochana, rozdział się pojawił, jednak ze względu na moje roztargnienie i tym podobne, oczywiście zapomniałam zmienić tego tutaj. Jak na razie wszystkie rozdziały pojawiały się regularnie, także gdyby znowu w dniu w którym powinien być - rozdziału zabrakło, zapraszam na Stronę Główną :) ;*

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, rozdział się pojawił, jednak ze względu na moje roztargnienie i tym podobne, oczywiście zapomniałam zmienić tego tutaj. Jak na razie wszystkie rozdziały pojawiały się regularnie, także gdyby znowu w dniu w którym powinien być - rozdziału zabrakło, zapraszam na Stronę Główną :) ;*

      Usuń
  26. dzisiaj 2 a ja co chwilę patrzę i odświeżam żeby zobaczyć czy nie dodałaś i...., i ....... to jest bezczelność :D idę się pociąć mydłem tak nie można11!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokładnie to samo w każdy dzień, na który zapowiedziana jest premiera :) szkoda, że nie ma "premiera 14.11.13 o godz. 22" może wtedy bym nie ślęczała nad kompem cały dzień z nadzieją, że już jest :):)

      Usuń
  27. Oba twoje opowiadania są świetne! Masz ogromny talent.
    P.s. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  28. 22.30 opowiadani brak blazejek placze xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba coś z linkiem jest nie tak? Bo klikam na nowy rozdział a pokazuje się poprzedni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za powiadomienie! Już jest w porządku :)

      Usuń
  30. LINK NIE DZIAŁA BO JAK SIĘ KLIKA TO WYSKAKUJE POPRZEDNI ROZDZIAŁ DJFKDSGPSFJDGVBDRJJRS

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIETNY BLOG , KOCHAM GO . CODZIENNIE SPRAWDZAM CZY JEST COŚ NOWEGO :)
    PISZ DALEJ , NA PRAWDĘ MASZ TALENT :D

    OdpowiedzUsuń
  32. boże daj mi 21 rodział bo umre :(

    OdpowiedzUsuń
  33. nie ma dziś 22 :(

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie rozdziały cudowne, masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cotydzień czekam z niecierpliwością. A dzis ma sie to skkończyć , mam nadzieje ze bedziiesz jeszcze pisac. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dlaczego nie ma jeszcze epilogu ? :((

    OdpowiedzUsuń
  37. dlaczego tak oszukujesz z epilogiem ... ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Po prostu dokańczałam go dzisiaj i wiecie, tak myślałam że skończę zaraz - okazało się że nie. Więc tak przenosiłam, no na szczęscie w końcu dałam radę : ) Przepraszam jeszcze raz :*

      Usuń
  38. Hej :)
    Nie jestem pewna czy to przeczytasz,ale jesli tak.. odpisz blagam :)
    Po pierwsze.. to najzajebistsze opowiadanie jakie czytalam
    Czytam je juz chyba 4czy nawet 5 raz k wciaz przezywam je na nowo :)
    A moje pytanie to będziesz pisac jeszcze jakies opowiadanie? :)
    +sotka za błędy j. Z fona :/
    //L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99% tak, ale zacznę dopiero pod koniec maja, po maturze ;))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Yupi! :3
      Sorka, że dopiero teraz, ale nie miałam czasu wcześniej ;/
      Powodzenia na maturze ;* :)
      //L.

      Usuń
  39. Ommmmg. Dziewczyny na fejsie pytały o to opowiadanie i sobie przypomniałam, jak to czytałam. Jejku, najlepsze. :')

    OdpowiedzUsuń