poniedziałek, 23 czerwca 2014

THE REASON - PROLOG




PROLOG 

***

BÓJ, JAKIEGO NIE WIDZIANO JUŻ DAWNO.
KTÓRA Z MŁODYCH GWIAZD WYJDZIE Z NIEGO ZWYCIĘSKO?



Obu przepustkę do wielkiej kariery dały idealnie wręcz wykonane kultowe przeboje grupy Queen. Obaj zostali wykreowani przez popularne telewizyjne show. Mają po dwadzieścia lat i dla udziału w programach zrezygnowali z dalszej nauki. Zarówno jeden jak i drugi już w kwietniu wyda pierwszy w życiu krążek. O kim mowa?

Pytanie retoryczne. Wszyscy wiedzą o kogo chodzi. Jest jednak zagwostka, na którą nikt nie zna jeszcze odpowiedzi.

Który z nich wyjdzie z tego pojedynku zwycięsko?

Redakcja doszła do wniosku, że nie można obyć się bez porównania tych - chyba możemy wciąż tak mówić - chłopców. Zapraszamy więc do bliższego zapoznania się z tymi - jakże ciekawymi postaciami.

Harry Styles, czyli młody gniewny.


Dwudziestolatek z Holmes Chapel powalił na kolana wszystkich. Swoim przeciwnikom nie dał ani sekundy nadziei na to, że kiedyś go pokonają. Perfekcyjnie czysty, mocny głos, dobrze zbudowana sylwetka pokryta tatuażami, wyrazista, przystojna twarz i zadziorne, uwodzicielskie spojrzenie od którego nastolatki dostają ataków serca. Czego chcieć więcej?

 Styles już na przesłuchaniu skradł serca jurorów. Każdy z nich chciał mieć go w swojej drużynie. Wielu potępiało wtedy młodego chłopaka za to, że wybrał akurat wokalistę The Script - Danny'ego O'Donodhue'a, ale teraz wszyscy już wiedzą, że był  to najlepszy z możliwych wyborów.

Danny dodał Harry'emu stylu.  Doskonale dobierał dla niego utwory i kreował jego postać przez cały okres trwania programu. Wydobył z młodego chłopaka najważniejsze cechy- upór, zdecydowanie i niezłomność, dzięki czemu po zakończeniu programu wprowadził na scenę muzyczną Wielkiej Brytanii młodego buntownika, nie bojącego się błysku fleszy i wręcz upajającego się sławą.
Możemy być pewni, że na pierwszym krążku artysty znajdziemy mocne, rockowe brzmienia. Sam zapowiada to w każdym wywiadzie, powodując rosnące już napięcie wśród całej branży muzycznej. Wszyscy są ciekawi, czy młody muzyk przypadkiem nie przecenił swojego talentu do pisania utworów - bo o walory jego głosu jesteśmy już pewni.
Wydawać się może, że nic nie stoi na jego wielkiej drodze do międzynarodowej kariery. Jednak wszyscy dobrze wiemy, że do gwiazd z telewizyjnych show, podchodzi się raczej  z ogromnym dystansem. Czy ten młody buntownik poradzi sobie z presją i z chłodną głową zacznie osiągać sukcesy? A może jednak przegra bitwę o miejsce w branży z innym produktem brytyjskiego programu?

Louis Tomlinson, czyli głos anioła w anielsko pięknym ciele.

Gdy tylko ten nastolatek stanął na scenie, po sali rozległo się jedno głośne westchnięcie. Nie zdążył nawet nic powiedzieć. Wszyscy zachwycili się jego nieskazitelną urodą. Gdy wydał z siebie pierwszy dźwięk – kolejny jęk zachwytu. Już gdy wypowiadał swoje imię i nazwisko, dało się wyczuć tę krystalicznie czystą barwę. Kiedy zaczął śpiewać - cała sala oniemiała.

Tomlinson przeszedł przez x-factor jak burza, od początku do końca będąc stawianym w roli głównego faworyta. I nie zawiódł. Chociaż widać było, że wykonując mocniejsze utwory czuje się dość niekomfortowo, to i tak jego głos zawsze się obronił. Przepięknie wykonanym "Bohemian Rhapsody" w finale dał wszystkim znak, jak bardzo będzie się liczył w rywalizacji o miano najlepszego muzyka Wielkiej Brytanii, a kto wie – może i na międzynarodowej arenie?

Louis zapowiedział, że na płycie pojawią się raczej same ballady. Wszystkie utwory zostały napisane przez niego, także przekonamy się - tak samo jak w wypadku Stylesa - czy młody artysta jest dobrym tekściarzem. Sam mówi o płycie dość zachowawczo, nie chce prognozować czy dobrze się sprzeda. Na pytanie o sukces krążka odpowiada zawsze asekuracyjnie "Mam nadzieję".


Na podstawie tych krótkich sylwetek obu artystów, dostrzegamy już widoczne różnice. Styles będzie atakował rynek mocnym rockiem, a Tomlinson pięknymi balladami. Ten drugi mówi o karierze bardzo spokojnie, natomiast Styles jest pewny siebie, jakby znajdywał sie w branży muzycznej co najmniej kilka lat. Można prognozować, że Louis ze względu na spokojną osobowość będzie unikał blasku fleszy, w przeciwieństwie do Harry'ego który ma zamiar nie znikać ze stron portalów plotkarskich.

Który z nich wyjdzie z pojedynku zwycięsko?

Już niedługo zobaczymy, która z osobowości - bad boy czy anioł w ciele człowieka ( a może to jednak ciało anioła? ), ma większe szanse do przebicia się w show-biznesie. Lepszej okazji do tego nie będziemy mieć już chyba nigdy.


The Rolling Stone, 5 marzec 2014


___________________________________________________________________________________________________

No i jak? :)
Mam nadzieję, że prolog choć trochę zachęcający. Wiem, że jeszcze mało mówi wgl o tym opowiadaniu, no ale wiecie, wszystko musi się powolutku rozkręcić :)
Dziękuję za te przychylne komentarze pod zapowiedzią. Wróciłam z wakacji z nową energia i o ile po wynikach matur ona ze mnie nie zejdzie, to spokojnie, co tydzień, bedzie można zobaczyć tu nowy rozdział.
Czyli rozdział numer jeden za tydzień w poniedziałek :D
No i proszę Was, trzymajcie kciuki, żeby te wyniki były na tyle satysfakcjonujące, żeby na ten lekarski wystarczyło :33

Kocham Was, Wasza @lifetastegreat

PS. Zaktualizowałam listę informowanych

PS2. Zerknijcie na chwilkę w "Podziękowania"

PS3. Jeżeli możecie, zostawcie komentarz :)

See you soon

31 komentarzy :

  1. Wydaje mi się, że to Louis wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku, bo jest tym spokojnym i rozważnym, a to ważne, zeby nie przeceniać swoich możliwości, chociaż w sumie Harry ma ten upór i będzie pewnie dążył do swojego celu

    ej teraz nie jestem pewna czy to bedzie na pewno Louis haha
    ale mam nadzieję, że to jednak będzie on haha

    prolog genialny, bo jest świetnym wprowadzeniem w historię :)

    @Little_Agnes1D

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno wielkie soczyste F*ck - każesz nam czekać do poniedziałku?? ;(

    a co do twoich matur, to dobrze wiesz, że poszły Ci wyśmienicie!! ale cóż trzymam kciuki żeby wyniki Cię zadowoliły i pozwoliły spełnić marzenia :)

    aaaaaaaaaa, ja chcę, żeby się spotkali!!! ;)

    @nala292

    P.S. Jak szef mnie zwolni, to będzie wina twojego opowiadania! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bede kombinować kto wygra kto nie. Według mnie nikt. Zaczną współpracować - na to licze. Napisalas to tak profesjonalnie, że braknie słów. Daje okejke. ^~^

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog jest bardzo zachęcający.
    Coś tak czuję, że z tego boju nikt nie wyjdzie wygrany, albo przegrany. Już sama nie wiem.
    To to czekam na 1 rozdział.

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest cudowne! tak mi pomieszałaś w głowie... na poczatku miałam już plan co tam będzie ale teraz to mam jedna wielką papke w mózgu! i za to ciebie uwielbiam xd nie będe się rozpisywac bo za chwilę jade na angielski więc przeprasza

    Czekam na next z niecierpliowścia PS boję się o hazze i jego charakter to może źle wyjśc na Lou i z wzajemnością xd

    @niewidoczna_

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ;)

    prolog idealnie wprowadza w historie i sprawia że nie można się doczekać 1 rozdziału ;) hahaha z resztą ja nigdy czytając twoje opowiadania nie mogę doczekać się następnego xd

    ja tam nie widzę nikogo wychodzącego zwycięsko z tego pojedynku, ale taki duet byłby cudowny ;3

    trzymała kciuki jak pisałaś maturę, to teraz też mogę, a co! :D mam nadzieje że będą jak najwyższe ;)

    do następnego poniedziałku! x ;)

    @K_Plewinska

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie :) trzymam za ciebie kciuki xx
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fan-ta-sty-cznie. Uwielbiam takie zestawienia bad-boy i delikatny chłopiec, jak zwykle trafiłaś w mój gust ^^ Poza tym idealnie dobrane pioseki do ich osobowości <3 Cieszę się, że wracasz już do nas na pełny etat i będzie można znów wyczekiwać na nowe rozdziały :)

    Trzymam kciuki za Twoje wyniki, kochanie <3
    @fallensoul19

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalio, powiem Ci szczerze, że opis nie zaciekawił mnie.
    Ale po przeczytaniu prologu, dałam sobie lewego sierpowego, bo to jest genialne! Naprawdę, znowu wymyśliłaś fantastyczny temat. Jak to robisz? :D
    Czasami żałuję, że tak szybko znalazłam Twój blog, bo gdybym znalazła go teraz, mogłabym przeczytać wszystko za jednym zamachem, a tak muszę czekać na kolejny poniedziałek :(
    Życzę Ci weny, kochana :*
    @smolipaluch

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie widziałam prologu w formie artykułu prasowego. Podoba mi się i naprawdę nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!
    Nawet nie wiesz jaki miałam zaciesz jak zobaczyłam powiadomienie na tt o prologu po prostu hjbakjdvhfsakhdh
    Trzymam kciuki za maturę xx
    Do poniedziałku
    @JaZiemniak_

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się fantastyczniee ! *.* Takie zetknięcie dwóch światów, jestem bardzo ciekawa jak to się wszystko potoczy :) Trzymam kciuki za wynikiii :D No i weny Ci życzę, kochanaa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fenomenalny pomysł, będę czytać i komentować na bieżąco :)

    bardzo mnie ciekawi co się wydarzy w tym opowiadaniu, chociaż po przeczytaniu wcześniejszych nie mam pojęcia czego mogę się spodziewać ;p

    @BigBearYogi_69

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam ff o takiej fabule. I jest przez to strasznie zachęcająca. Ciesze się, że rozdziały będą regularnie i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział. :) x
    @L_loves_H

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boże.... o jest wspaniałe! Chce więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci szczerze, że zobaczyłam, jak spamowałaś linkiem na tt i weszłam z ciekawości, zobaczyć, czy jest warte uwagi. Chciałam zerknąć i przeczytać kilka słów, nie spodziewałam się, że przeczytam do końca, ale przeczytałam i jest cudowne! Zaciekawiło mnie i sprawiłaś, że czekam na rozdział, a muszę Ci powiedzieć, że jestem dość niecierpliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku...*.* To jest wspaniałe Kochanie. Dziękuję że to piszesz. Masz bardzo duży talent którego Ci zazdroszcze... Kocham Larrego i kocham sposób w jaki piszesz... Jest taki prawdziwy. Bardzo podoba mi się prolog i nie mogę się doczekać poniedziałku! Trzymam za ciebie kciuki! <33

    @KissesForEmma__

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny! jzanunaznajnsa już nie mogę się doczekać następnego
    @helloxniall

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chce juz pierwszy rozdzial !!!!!!
    Ale mnie zaciekawilas ty prologiem !!!!
    Co tu sie bedzie dzialo !!!!
    Ktory z nich wygra !??!!! Nie mam pojecia.... roznia sie za bardzo.....
    Oboje maja rowne szanse !!!
    Swietny ff !!!!
    Czekam do pon. ;)
    Zycze weny *-*
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejuuu to jest cudowne już nie mogę się doczekać
    naprawdę
    sgdvdjxhvfgg

    OdpowiedzUsuń
  20. omfg nie mogę się doczekać! zapowiada się niesamowicie! piękne okładki płyt :3 sama osobiście stawiałabym na Lou w tej całej bitwie :D jestem strasznie ciekawa jak to się rozkręci *-*
    cóż, czekam do poniedziałku :3
    no i trzymam kciuki, kochanie <3 ale wierzę w ciebie, na pewno wystarczy :3
    kocham Cię <3
    //@ShipperMonte

    ps1 ok
    ps2 ok
    ps3 no masz
    :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się naprawde ciekawie. Coś czuje, ze to bedzie wojna. Dwa całkiem różne charaktery. Mam nadzieje, ze wyniki z twoich wszystkich testow będą dla ciebie jak najlepsze i oby otworzyły przed tobą sporo mozliwosci. Twoje 'bazgroly' ja to określiłaś w podziekowaniach zawsze będą godne mojego wolnego czasu i napisania komentarza. Masz niezwykły talent! Z niecirpliwoscia czekam na poniedziałek!
    Pozdrawiam Marzena ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej /starsza młodzież/ nie no kobieto zaskakujesz mnie po raz kolejny, oczywiście na plus, świetnie wymyślony prolog w postaci notki prasowej, nie spotkałam się z czymś takim jeszcz to kolejny plus dla ciebie, niebanalna fabuł następny plus nie mam żadnych ale to żadnych wątpliwości że całość też będzie następną perełką w Twoim wydaniu . Prolog zaciekawił i zaintrygował. Prosze o cd. jestem Ci wdzięczna że piszesz , że wymyślasz coś tak fajnego i niepowtarzającego się. Jestem pod wielkim wrażeniem i jest mi wszystko jedno która z dwóch gwiazd może wygrać byleby byli szczęśliwi- oczywiście razem!!!!!! haha ale tak ogólnie to dlaczego nie mogą przebić sie obaj - pytam się, przecież każdy z nich gra inna muzykę i ma inny temperament. Dlatego jestem strasznie ciekawa. Powodzenia z wynikami z matur - dobrze bedzie !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby obaj wyszli zwyciesko!
    Pewnie i tak stana sie jednoscia ;D
    Cudowny prolog ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno przeczytałam twoje dwa poprzednie opowiadania, które były świetne, choć nie skomentowałam. Wchodzę dzisiaj przez przypadek na tego bloga i widzę prolog. Jeju.. Już nie mogę się doczekać rozdziałów :) Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział. Pzdr i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się niesamowicie :D
    Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o Larry'm :D --> http://larrystylinsonlovestorybysjmagda.blogspot.com/

    ~~ @SjMagda ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie się zakochalam !! *...* naprawdę cudowny prolog! Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział! I mam nadzieję, że zadowolona z wyników jesteś ;) @larry_shipperss

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam twoje ff.
    To bedzie kolejnym strzalem w dziesiatke, czuje to!
    Zapowiada sie bardzo dobrze,
    Z niecierpliwoscia bede wyczekiwac kolejnych czesci.
    Pozdrawiam ;)
    @AlexClare18

    OdpowiedzUsuń