czwartek, 12 czerwca 2014

THE REASON



Tytuł : The Reason

Gatunek : Obyczajowy, Dramat

Pairing : Larry Stylinson ( Louis Tomlinson + Harry Styles )

Bohaterowie : Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik

Ilość rozdziałów : Jeszcze nieznana.

Opis : Louis Tomlinson i Harry Styles to dwaj początkujący muzycy, wykreowani przez odmienne telewizyjne show. Ze względu na wręcz bliźniaczy rozwój kariery, są ze sobą nieustannie porównywani, a cała branża muzyczna wciąż zadaje sobie pytanie - który z nich wyjdzie z tego boju o miejsce w show-biznesie zwycięsko? Czy na międzynarodowej arenie będzie miejsce dla dwóch wykreowanych przez telewizję gwiazd? A może jeden z nich podda się, już na samym początku? Które cechy charakteru okażą się ważniejsze w walce o najcenniejsze trofea?



One Direction nie istnieje!

Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15
Rozdział 16
...

______________________________________________________________________

Ta daaaam. Tak oto zapowiedź nowego opowiadania :)

Podoba Wam się pomysł? Bo miałam ich kilka i nie wiedziałam od którego zacząć, ale stwierdziłam, że ten chyba będzie najbardziej odpowiedni... No mam nadzieję że pokochacie to opowiadanie tak samo jak LMFWID i nie zawiedziecie się. Mam pomysł na fabułę, napisane na razie malutko ale stwierdziłam, że dopóki nie będę miała noża na gardle, to tak na poważnie się za to nie zabiorę, więc wstawiam :)
Boję się trochę, jak na nie zareagujecie, no ale... pożyjemy zobaczymy. Na razie jestem dobrej myśli :)

A teraz takie sprawy organizacyjne. Wyjeżdżam na tydzień na wakacje ( zasłużone chyba, no nie?) więc prologu spodziewajcie się dopiero w następny poniedziałek  tj. 23 czerwca. 

Chcę też trochę zaktualizować tę listę informowanych, dlatego proszę, zerknijcie na nią i zobaczcie czy jesteście, jeśli nie/bądź macie inny user/ bądź po prostu to jest pierwsze moje opowiadanie które będziecie czytać, napiszcie mi o tym w komentarzu :)

To tyle. Zapraszam do czytania i komentowania shota "Latch", którego dodałam niedawno. Ma zdecydowanie mniejsze powodzenie od WIWYM, no ale liczę że znajdzie się jeszcze pare osób które przeczytają i skomentują, bo na razie z tym krucho ;d

Do zobaczenia w poniedziałek Misie, Wasza @lifetastegreat


PROSZĘ, NAPISZCIE MI CZY TA TEMATYKA W OGÓLE WAS ZAINTERESUJE ;D

EDIT : PROSZĘ ZAJRZYJCIE DO STRONY "PODZIĘKOWANIA" XX

26 komentarzy :

  1. Taaaaak <3 Nowe opowiadanie :D Tematyka jest ciekawa, bo jeszcze nie czytałam czegoś takiego. Wakacje oczywiście, że zasłużone! Odpocznij i zrelaksuj się, a my cierpliwie poczekamy na prolog :D - Tuńczyk xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jak się ciesze, że znalazłam twojego tweeta na temat opowiadania na tl sdjfbkjsd

    Co do fabuły .. podoba mi się i to bardzo ^^
    Tak samo jak poprzednie :33

    Jakbyś mogła to informuj mnie c:
    Jestem na liście informowanych jako @OpssMyTommo ale zmieniłam user na @chejkathirlwall ;]

    Nie mogłam się doczekać, aż wstawisz jakieś znaki na nowe opowiadanie ksjdhbfkhsd :D
    Więc.. Miłego pisania, powodzenia ^^

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow..... super sie zaczyna !!!!! Nie moge sie doczekac prologu!!!!
    Ale mnie zaciekawilas!! Ja chce juz prolog i 1 rozdzial !!! ;)
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w informowanych i chcę tam zostać :) zapowiada się bardzo ciekawie c: miłych wakacji
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej./strasza młodzież/ Ja w ogóle nie wiem po co sie pytasz!!??? Fabuła zapowiada sie interesująco, nawet bardzo, czytałam wiele opowiadań ale z takim tematem sie nie spotkałam więc uważam że będzie to strzał w dziesiątkę!! Jestem za i to bardzo za!!! odpoczywaj za siebie i za nas też!!! Czekam z niecierpliwościa na to opowiadanie i codziennie powtarzam w duchu ,, Boże jak to dobrze ze ona jest,,!! haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zapowiada. Muszę przyznać, że już mnie to zaciekawiło :)
    Świetnie wymyślone.
    Cieszę się, że startujesz z nowym opowiadaniem.
    No to czekam na prolog.

    Zapraszam: you-break-my-heart-again.blogspot.com

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  7. no w końcu nowe opowiadanie vjxjdbdksbse już się nie mogę doczekać! zapowiada się świetnie i pewnie takie będzie, jak każde twoje opowiadanie. no to do poniedziałku!

    @luvmyyammouni

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje pomysły ♥♥♥ oczywiście dopóki jest Larry ;)
    Ahh twoje opowiadania są po prostu smaczne, mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi...
    A wakacje oczywiście że zasłużone!! Opal się popływaj czy tam cokolwiek lubisz robić ;)
    I czasem nie wykreślaj mnie z listy informowanych !!! :)
    Miłego weekendu!
    @nala292

    P.s. to mój najdłuższy komentarz ;) zaszalałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. http://causing-grief-in-human-relations.blogspot.com/p/libstar.html
    Nominowałam cię!

    OdpowiedzUsuń
  10. o kevinie 0.0 to jest takie cjdbvjodvobdjovboxzjbvoejbv... twój blog jest jedynym z Larrym które czytam tak strasznie z zaskakującą podjarką... teraz mam przed oczami tyle scenariuszy... Który będzie bardziej samolubny? Kto zacznie? Który się podda? Czy jakkolwiek utracą coś cennego lub samego siebie? Jak szybko się akcja rozwija? Jak będą wyglądać? co ich kreowało? Jakie będą mieli charaktery? Kobieto dzięki tobie mam coraz więcej pytań i nadal wielki znak zapytania...dlatego kocham ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada sie ciekawie .
    @Biskarolinka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zaintrygowana, czekam na konkrety aka prolog. Póki co zycze Ci cudnego wyjazdu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O
    MÓJ
    PIEPRZONY
    BOŻE
    CZEKAM
    BOŻE
    CZEKAM!!
    AAA!
    KOCHAM CIĘ!
    ZAPOWIADA SIĘ WSPANIALA, JAK KAŻDE ZRESZTĄ.
    Jest poprostu zajebiście i zrobiłaś mi właśnie papkę z musgu. Nie mogę się doczekać

    Noelle xx

    +
    Mój TT: @Ship_LS ♥
    I chciała zaprosić na mojego Tumblra, jeśli ta domena nie przeraża cię jak większość blogerek :)
    http://larry-faith-for-love.tumblr.com/
    a tu : http://larry-faith-for-love.tumblr.com/post/88264272588/too-flexible-one-shot jest którtka próbka moich umiejętności :)
    Dziękuję szczególnie za to, że tu wróciłaś, bo szczerze... myślałam, że to już koniec a ty mi tu wyskakujesz z zajebistą fabułą! Dostanę przez ciebie zawału. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zapowiada się ciekawie <3 Świetny pomysł, jeszcze nie czytałam niczego podobnego, an pewno będzie wspaniałe! Czekam na prolog ^^
    @fallensoul19

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się super :D Z niecierpliwością czekam na prolog i dziękuję, że powiadomiłaś mnie o zapowiedzi Twojego nowego opowiadania. ;) Napewno będzie wspaniałe ! Udanych wakacji życzę <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się cudownie <3
    @innocent_lou

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróciłaś!! :) Z przyjemnością będe czytać! <3 @KatelinUsa1D

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg jestem taka podjarana perspektywą TWOJEGO nowego ff, że wgl... nie mogę się już doczekać, bo twoje opowiadania zawsze są takie GENIALNE i CUDOWNE, i po prostu takie.. no sama wiesz... po prostu MEGA ZAJEBISTE i KOCHHAM JE i po prostu umieram z niecierpliwości na prolog ^^ po prostu jestem twoją wielką, wielką, wielką fanką ;*** chyba jestem informowana, bo dostałam powiadomienie o zapowiedzi tego opowiadania btw informój mnie dalej na moim koncie na tt @EFlegiel <3


    PS: Przepraszam za powtarzanie wszędzie- po prostu, ale zrozum to ta ekscytacja xd

    PS 2: Pewnie się dziwisz, że dopiero dziś dodaję mój komentarz, skoro czytałam to już wcześniej i pisałam do cb na tt, ale poprawiałam ostatnie oceny, i cały weekend uczyłam się geografii, bo poprawiałm dziś na piątke :) i mogę powiedzieć, z dumą, że mam czerwony pasek na koniec :D sorry, musiałam się pochwalić xd jak zaliczyłam to, to miałam ochotę zacząć tańczyć na środku klasy xd hahah btw, jak już powtarzam, nie mogę się doczekać i z całego setca życzę ci wszystkiego naj naj i bardzo dużo weny <333

    PS 3: To chyba mój najdłuższy komentarz ever xd

    Twoja podjarana, szczęśliwa i bardzo happy, fanka @EFlegiel xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zapowiedź :) Już nie mogę doczekać się prologu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będe czytać <3 nie mogłam się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiscie ze tematyka interesujaca !
    Oczekuje prologu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aww... Zapowiada się ciekawie ;) będę czytać czytałam regularnie wszystkie rozdziały z poprzednich opowiadań ale nigdzie nie zostawiłam komentarza :( przepraszam! Teraz po staram się to nadrobić i komentować każdy rozdział. Uważam że jesteś świetną blogerką i mam nadzieję że tych opowiadań będzie więcej. Proszę o dodanie mnie do informowanych Pozdrawiam i życzę miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Omg! Chce juz kolejny rozdzial!

    Ffdfhuujcdsrtg nie moge sie doczekac!

    OdpowiedzUsuń