niedziela, 20 lipca 2014

KOCHANI!

Nie wiem co napisać, na pewno całą prawdę, ale nie wiem jak to ująć w słowa bo wiem, że będziecie pewnie zwiedzeni...

Ostatnio sporo w moim życiu się pozmieniało. Praca, podróż do niej - to wszystko zajmuje mi ok. 11 godzin dziennie. Gdy wracam muszę coś zjeść, później odprężam się biegając i na pisanie, twittera i inne takie rzeczy, kompletnie nie mam czasu.

I może jeszcze miałabym go więcej, gdyby nie KTOŚ. Niektórzy z Was wiedzą o co chodzi, a Tym którzy nie wiedzą, powiem tylko, że właśnie w moim życiu odbywa się historia trochę jak z bajki, mam nadzieje że zakończenie też będzie bajkowe.

Poznałam faceta, który w 5 dni sprawił, że zaczęłam  z uśmiechem przychodzić do pracy i nie tylko. Już przeżyłam z nim fantastyczne dni, w których dużo było przypadku, a jednak najwięcej było śmiechu i zabawy. Jesteśmy identyczni, pasujemy do siebie jak mało kto...

No ale, jak to w bajce, zawsze jakieś przeciwności głównych bohaterów spotykają. Tak samo jest u mnie. Mój 'książe' wyjechał na dwa miesiące do pracy. Po 5 dniach odkąd się poznaliśmy. Teraz mija 5 dzień odkąd nie ma go w Polsce. I właśnie ten czas, który mogłabym przeznaczyć na pisanie opowiadania, codziennie przeznaczam na rozmowę z nim. Tęsknimy za sobą, ale wiecie jak to jest. 2 miesiące to szmat czasu. Dużo może się pozmieniać. Na razie jest idealnie i mam nadzieje, że będzie tak do końca. Trzymajcie kciuki Misie.

Jeszcze raz Was przepraszam, ale czytając to, pewnie już wiecie do czego zmierzam. Nie mam czasu, aby to opowiadanie kontynuować. Oczywiście gdy dostanę jakiś przypływ weny, będę starała się dokończyć "The reason", pomysł na nie jest już zapisany i nie chce tego zmarnować. Ale kiedy to będzie? Nie mam pojęcia. Może zrobię tak, że opublikuje to opowiadanie dopiero jak napiszę całe? Żebyście nie czekali po miesiąc na rozdział? Wszystko się okaże.

Nie myślcie, że o Was zapomniałam. Jesteście częścią mojego życia i nawet nie wiecie, jak ciężko mi to wszystko pisać.

Wy również nie zapomnijcie. Oczywiście jeśli tylko coś tu się pojawi, będę Was informować.

Kocham Was, trzymajcie kciuki żeby wszystko w mojej bajce się ułożyło :)

Wasza @lifetastegreat

11 komentarzy :

  1. będę czekać na Ciebie cierpliwie :) i szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ułoży Ci się w życiu.
    Nie jestem zła, że na razie nie będziesz nic publikować. Mówi się trudno, prawda? Rozumiem wszystkie powody i życzę szczęścia. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko potoczy się jak w bajce :)
    Cieszę się, że jesteś z nami szczera :)
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powrócisz.
    Nigdy nie zapomnę o Tobie :)

    Dominika ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh wzdycham i taak strasznie Ci współczuję. ..
    Oby ten czas szybko wam zleciał...
    No i żeby po jego powrocie bajka trwała dalej ;*
    Duużo miłości ;*
    @nala292

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapomnij nas poinformować jak już się w tej bajce ułoży! Będę zaglądać aż nie zobaczę postu z informacją, że się pobierasz xD Czekamy na Ciebie cierpliwie i życzymy dużo wszystkiego co dobre. ♥
    Twoja Vivi :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy z Tobą na zawsze! :)
    Jeju, to cudownie, że masz kogoś takiego, ale smutno, że jesteście rozłączeni :(
    Trzymaj się kochana! Jasne, że bedę czekać na jakikolwiek znak. Twoje szczęście jest najważniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi tak strasznie smutno... :(
    Az mi lzy polecialy. Tak kochalam i kocham to opowiadanie, ze ciezko mi jest. Mam nadzieje, ze napiszesz jak najszybciej nowy rozdzial. :)
    Zycze ci szczesci! <3 Tak sie ciesze, ze zycie ci sie uklada!
    Teraz juz tylko moge rzyczy Ci szczescia w zyciu i czekac na nowy rozdzial. :3
    Zawsze bede na Ciebie czekac! <3
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee..............
    Strasznie, cholernie mi przykro, bo to opowiadanie zapowiadało się tak fantastycznie... Ale są ważniejsze sprawy, a ten chłopak na pewno jest taką właśnie sprawą :) Kochanie, niech Ci się ułoży jak najlepiej, bo to może jest właśnie "ta" osoba na całe życie ♥
    Kocham i czekam xx
    @smolipaluch

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się że znalazłaś miłość ale kłamać nie będe w tym momęcie coś we mnie pękło nie wiem jak wytrzymam :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Popłakałam się.. Na prawdę uwielbiam czytać Twoje opowiadania, uwielbiam nawet ten czas, kiedy z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział, wiedząc, że będzie tak samo świetny jak poprzedni, a może i nawet lepszy. Cholernie będę za tym tęsknić i za Tobą... Po przeczytaniu tego posta poczułam taką pustkę, nawet nie wiem jak to opisać.. 'Let Me Fix What I Destroyed' to według mnie jeden z najlepszych ff EVER ! Świetny pomysł, dobrze napisane i wzbudza tyyyle emocji.. Cudo *.* Jest mi strasznie przykro, że poniedziałek nie będzie już poniedziałkiem z 'The Reason' tylko zwykłym poniedziałkiem.. Ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) Żeby Ci się z tym chłopakiem wszystko dobrze ułożyło i żebyście, jak w bajce, żyli długo i szczęśliwie ;) I życzę Ci oczywiście, żebyś szybko wróciła do Twoich kochanych czytelników :) A jak już wrócisz, to proszęęęę poinformuj mnie na twitterze @KlaudiaUmerska , będę czekać ;) Wszystkiego najlepszego, kochana i wracaj szybko, bo inaczej umręę z tęsknoty !! ♥♥♥

    P.S. piszę ten komentarz drugi raz, bo coś mi się popsułoo i prawdopodobnie ten pierwszy był lepszy ;cc

    ILY ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochanie nie masz się co martwić :) doskonale Cię rozumiem i trzymam kciuki by twoja bajka zakończyła się Happy End'em, a ostatnie zdanie brzmiało: i żyli długo i szczęśliwie ♥ Myślę, że jeśli jesteście sobie przeznaczeni, to pokonacie nawet największe przeszkody jakie los dla was przygotuje ♥ Co do bloga i opowiadania, to jest mi bardzo przykro, ale rozumie Cię i wierzę, że jak wszystko się trochę ułoży, to znajdziesz chwile na to ff i je dokończysz :D Na pewno będę czekać na twój wielki powrót/ wieści o twojej bajce/ lub inne znaki życia ( jeśli tylko jakieś dasz xd ) xxx Trochę mi smutno, ale sama pisze ff i wiem jak to jest gdy nie ma weny, a do tego brak czasu :s Bardzo tęsknię xxx ♥ ♥ ♥ @EFlegiel ♥

    P.S. Na pewno wszystko będzie dobrze :') Uroczo, że się zakochałaś hihiihihi ♥ TRZYMAM ZA WAS KCIUKI <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie, nikt nie jest zawiedziony. :*
    Jesteśmy wdzięczni, za to, że pisałaś na tym blogu. :)
    Powodzenia w życiu prywatnym i mam nadzieję, że jeszcze szybko do nas wrócisz. :*

    http://oneshots-dree.blogspot.com/

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń