wtorek, 21 października 2014

POST ORGANIZACYJNY

CZEŚĆ WAM SŁOŃCA MOJE!

Więc tak, mam dla Was kilka ogłoszeń :D

1. Opowiadanie "The Reason" zostało zawieszone na czas nieokreślony. Jako, że zaczęłam studia nie jestem w stanie pisać regularnie, a według mnie nie ma sensu dodawać rozdziałów co miesiąc. Dlatego też stwierdziłam, że lepiej będzie jak najpierw napiszę całe FF, ewentualnie chociaż kilka rozdziałów, żebym mogła później dodawać je regularnie. Jeżeli taki czas, dotyczący właśnie wznowienia "The reason" będzie się zbliżał, poinformuje o tym, żebyście mogli spokojnie przeczytać sobie jeszcze raz prolog i pierwsze dwa rozdziały, żeby wiedzieć o co chodzi :)

2. Nie chce zostawiać Was bez żadnych swoich prac. Studia studiami, ale znajduję czas na chwilę relaksu i często jak dotąd przeznaczałam go na pomysły nowych FF, z tym że shotów :) Shoty będzie mi łatwiej dodawać bo nie muszą się pojawiać regularnie, może dodam coś po tygodniu, dwóch, po miesiacu, ale nie ma takiej presji jak przy opowiadaniu :) Dlatego robimy tak : The Reason spokojnie sobie piszę po troszeczku ( bo nie ukrywam, jest to trudne żeby mój pomysł dobrze ubrać w słowa :d), a shoty piszę w miarę regularnie i dodaję średnio dwa w miesiącu :) Mam nadzieję że chociaż tym będziecie usatysfakcjonowani :)

3. Czy jest wśród Was ktoś, kto chciałby zrobić mi nowy szablon na tym blogu? Jakiś bardziej profesjonalny? Byłabym baaardzo wdzięczna, piszcie do mnie na twitterze lub w komeentarzach :)

KOCHAM WAS I DZIĘKUJĘ ZA TO, ŻE JESTEŚCIE. I TUTAJ, I NA TWITTERZE, JESTEŚCIE MOJĄ WIELKĄ, WSPANIAŁĄ RODZINĄ! :3

EDIT : STUDIA JEDNAK CIĘŻSZE NIŻ MI SIĘ WYDAWAŁO, HAHA. ALE ZBLIŻAJĄ SIĘ ŚWIĘTA. JESTEM WAM WINNA ŚWIĄTECZNEGO SHOTA. SPODZIEWAJCIE SIĘ GO JAKO WIGILIJNEGO, A MOŻE TROCHĘ WCZEŚNIEJSZEGO PREZENTU ;D ILYSM


see you soon

@lifetastegreat


10 komentarzy :

  1. Cieszę się, że wróciłaś!!!<3
    Nawet czytanie shotów sprawi mi przyjemność:D
    Powodzenia na studiach!
    Czekam z niecierpliwością;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się cieszę :)
    Nie mogę się doczekać.

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko , matko nastąpiło zmartwychwstanie alleluja !!!! /starsza młodzież/ Witam Cię witam. Przeczytam wszystko co napiszesz!! Cieszę się że jesteś. Radoś o poranku radośc i w południe. Patrz jak niewiele trzeba żeby dziób mi się uśmiechnął. Wystarczy parę Twoich bazgrołów!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej!! dlaczego ja tego nie przeczytałam wcześniej??
    1. Jak możesz myśleć, że nie pamiętamy o co chodzi?? Ja żyję po to, żeby się dowiedzieć jak się wszystko potoczy!! :)
    2. Shoty???!!! poprawka - twoje shoty!!!! o matko chcę tak bardzo...
    3. Nawet nie wiesz jak chciałabym Ci w tym pomóc - ale nie potrafię :|

    Miłego studiowania xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście się nie podpisałam z tej radochy :):)

      @nala292 ;p

      Usuń
  5. Cieszę się, że już jesteś ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Yasssssss wróciłaś! :D
    Jak cudownie! Pisz w swoim tempie, zero presji x

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero zauważyłam! Cóż, cudnie, że postanowiłaś być ♥ Możesz nawet pisać posty jak ten, będę czytać.
    Szablon może zrobić Ci @soonergel O ILE teraz jej szabloniarnia jest czynna, bo ostatnio miała zawieszenie bloga (nauka, nauka, nauka). www.soonergel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetny pomysł! Z wielką chęcią przeczytam każdą Twoją pracę, haha :)
    "The Reason", nawet po dwóch rozdziałach, mogę nazwać genialnym opowiadaniem (bo Ty je napisałaś).
    Tylko nie mogłabym przyzwyczaić się do nowego szablonu, ten był od tak dawna, mam do niego pewnego rodzaju sentyment... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Zapraszam na NOWY spis fanfiction ! <3
    Bądź jedną z pierwszych osób ! <3
    http://kraina-fanfiction.blogspot.com/

    Pozdrawiam.
    P.S. Świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń